понедельник, 18 марта 2013 г.

Патріарх Філарет осудив папу Римського Франциска

Патріарх Київський і всієї Русі-України Предстоятель УПЦ КП Філарет заявив, що він не схвалює вчинок обраного папи Римського Франциска, який відмовився від папського лімузину, і відзначає, що скромним потрібно бути в середині, а не на показ, пише "Ліга.Новости".



"Я не схвалюю такі дії, тому що це робота на показ, а потрібно бути скромним в житті перед Богом, а не перед людьми. Коли ми читаємо Євангеліє, як Господь каже - не свою милостиню перед людьми і не показуйте свою скромність перед людьми, а будьте скромними в середині, а не на показ", - заявив Філарет

Він також зазначив, що його автомобіль Mercedes 



представницького класу потрібен йому в першу чергу як засіб здійснення своїх архипастирських обов'язків, який дозволяє відвідувати йому до 20 єпархій в рік, а не як розкіш. "Якщо б я їздив на російських автомобілях, я б не зміг відвідувати свої єпархії в такій кількості, в якій я відвідую. Я за рік відвідую від 10 до 20 єпархій, завдяки тому, що є автомобіль такий, який не зупиняється", - зазначив Філарет. Як повідомлялося раніше, новообраний Папа Римський встиг прославитися поцілунками ніг хворих на СНІД і кримінальною справою.

                                                       СКРОМНІСТЬ !!!!!!

Нагадаю як Ісус пересувався і навчав ...






Більше читайте тут: http://tsn.ua/ukrayina/filaret-ne-shvaliv-vidmovu-novogo-papi-rimskogo-vid-osobistogo-limuzinu-286406.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий